FANDOM

Optimus Prime 13 Prime'ın en genci ve aynı zamanda en güçlüsüdür. O aynı zamanda Autobotlar'ın cesur,bilge ve bir o kadar da iyi kalpli lideridir. Dünya'ya ilk gelişinin ve Decepticonları yenmesinin ardından Optimus Prime kendi sparkını kullanarak ölü gezegenine hayat vermiştir.Ama bunun sonucunda hayatını kaybetmiştir. Daha sonra diğer Primelar tarafından hayata döndürülen Optimus Prime, daha güçlü bir şekilde Dünya'ya,Bumblebee'ye The Fallen'ı yenmesi için yardım etmeye gelmiştir. Diğer Primelar'ın ona verdiği görevi tamamladığı halde Optimus Prime Dünya'da kalmış ve Bee Takımı'na eş lider olarak katılmıştır.

Biyografi Edit

Karakteri ve Dış Görünüşü Edit

Optimus Prime cesur,zeki,iyi kalpli,dürüst ve bilge bir liderdir.

Optimus Prime oldukça iri ve güçlü bir Transformer'dır.

Güçleri ve Yetenekleri Edit

Güçleri Edit

Gelişmiş Transformers Fizyolojisi: Optimus Prime,her Transformer'ın sahip olduğu yeteneklerin daha gelişmisine sahiptir.

  • Süper Transformer Gücü: Optimus Prime, gelmiş geçmiş en güçlü Transformer'dır. Eski evriminde Predaking gibi devasa bir Predacon ile eşit güce sahipken şuanda bütün Primelar'ın toplam gücüne sahiptir. Eskiden 100 000 ton kaldırma gücüne sahip olan Optimus Prime'ın şuan ki gücünün limitleri veya bir limitinin olup olmadığı bilinmemektedir.
  • Süper Transformer Dayanıklılığı: Optimus Prime, oldukça dayanıklı bir Transformer'dır. Her Transformer'ın insan yapımı silahlardan zarar görmemesinin yanında Optimus Prime'ın zırhını Transformer silahları da aşamamaktadır.Eskiden ancak Megatron ve Predaking gibi Transformerlar ona zarar verebilirken şuan da ona zarar verebilecek bir şeyin olup olmadığı bilinmemektedir.
  • Rejenerasyon: Her ne kadar zarar görmez bir zırha sahip olsa da Optimus Prime zarar gören parçalarını yenileyebilir.
  • Süper Transformer Hızı: Optimus Prime, eskiden saatte 350 km/h hıza varırken şuandaki hız limiti bilinmemektedir. Optimus Prime koşarak hiç olmadığı kadar hızlı koşmasının yanında uçarakta en hızlı jetleri ve roketleri geride bırakabilir.
  • Uçma: Optimus Prime,diğer her Transformer gibi uçma yeteneğine sahiptir. Ama o diğer Transformerlar'dan çok daha hızlı bir şekilde uçabilir.
  • Zeka: Her Transformer gibi Optimus Prime'da diğer canlı türlerine göre çok yüksek bir zekaya sahiptir. Aynı zamanda Optimus Prime'da türünün en zeki üyelerinden biridir.

Liderlik Matrix'i: Optimus Prime ona bütün gücünü veren Liderlik Matrix'ine sahiptir.

  • Ölüleri Diriltme: Optimus Prime, Matrix sayesinde ölüleri diriltebilir.
  • Enerji Üretme: Optimus Prime, Matrix'i kullanarak değişik türde enerjiler üretebilir.
  • Enerji Emme: Optimus Prime, Matrix'i kullanarak her türde enerjiyi içine çekebilir.
  • Enerji Dönüştürme: Optimus Prime,Matrix'i kullanarak her türde enerjiyi başka türde enerjilere dönüştürebilir.
  • Enerji Püskürtme: Optimus Prime,içindeki enerjiyi bazen bir silah, bazense birini iyileştirmek için istediği şekilde kullanabilir. Cybertron'un enerjisini de bu şekilde doldurmuştur.

Combiner Gücü: Optimus Prime, Aerobolt ile kombine olup daha güçlü bir hale dönüşebilir.

Tarama: Her Transformer gibi Optimus Prime'da optikleri ile bir aracı tamamıyla yada sadece bir özelliğiyle tarayarak araç modunu değiştirebilir.

Silah Üretme: Her Transformer gibi Optimus Prime'da vücudundan silahlar üretebilir.

Ekipmanları Edit

Also on FANDOM

Random Wiki